top of page
  • תמונת הסופר/תZiv Shefer

סתימה בשן

שאלתי פעם את רופא השיניים שלי למה לדחוף עופרת לחור בשן עולה 500 ₪.


"תעשה לבד" הוא ענה לי בחיוך. מאז אימצתי לעצמי את התשובה הזו ואת החיוך, בכל פעם שמישהו עושה אצלי שופינג מחירים.


הבעיות התחילו כאשר "ר" לקח את הבדיחה באופן מילולי, וערך בעצמו הסכם שכירות לדירת היוקרה שלו, הכוללת בריכת שחיה פרטית, בבית דירות מפונפן על הים בצפון ת"א.


הוא יושב אצלי במשרד מבויש ומכה על חטא: "הגיע אלי זוג צעיר. היא בכלל דוגמנית שהתפרסמה בתוכנית ריאלטי והוא יהלומן. הורדתי הסכם מהאינטרנט, החתמתי אותם, לקחתי פקדון של כמה אלפי ₪, והייתי בטוח שהכול יהיה בסדר."


החלטתי להקשות עליו: "ומה לגבי ערבות בנקאית? שטר חוב? העברת הארנונה על שמם בעירייה? צ'קים פתוחים לרשויות? החתמת ההורים כערבים. משהו?". נאדא.


התברר שהזוג הפוטוגני הפסיק לשלם דמי שכירות זמן קצר אחרי שנכנס, והחובות הצטברו גם לוועד הבית, לארנונה, לתחזוקת הבריכה, וגו'. "הם חסמו אותי בטל' ובווטסאפ ופשוט מצפצפים עלי", המשיך והעלבון ניכר בקולו.


הגשתי תביעה לפינוי מושכר, ובחלוף 45 יום כבר אחזתי בפסק דין לפינוי. אבל התברר שגם פסק דין לא מרשים את השניים, שממשיכים להשתכשך בבריכה ולצחוק על העולם.


פתחתי תיק הוצל"פ לפינוי מושכר. "עכשיו צריך לתאם פינוי כדין עם המשטרה" עדכנתי אותו, " וְלֹא, לשלוח לשם כמה קווקזים חזקים זו לא אופציה מומלצת" (אם כי אפקטיבית).


מפה לשם, והשניים החליטו כנראה ללכת ולהציק למישהו פחות מיליטנטי ועזבו את הדירה. החובות הצטברו ל – 150,000 ₪. הגשתי תביעה כספית.


מאזן ביניים: עד כה חסך הלקוח שלי שכר-טרחה על הכנת הסכם השכירות, אבל שילם עבור תביעה לפינוי מושכר, פתיחת תיק הוצל"פ, והכנת תביעה כספית - אנד קאונטינג.


הסיפור נגמר כשלאבא של היהלומן נמאס. הוא הגיע אלי למשרד ופרע את חובות בנו. "את כל זה היינו יכולים לחסוך לו היינו מראש מחתימים את האבא על ערבות", זרעתי מלח על הפצעים.


"בלי מלח בקשה, נאנק "ר". "אני בדרך לרופא שיניים עם כאבים בשן. תגיד", שאל, "יש לך מושג כמה עולה סתימה?"

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

המילון

bottom of page