top of page
  • תמונת הסופר/תZiv Shefer

המיליארדר

פגשתי את "H" בביתו החדש בהרצליה פיתוח. מדובר על אחוזת-בברלי-הילס-סטייל, המשתרעת על 9 דונם וכוללת בריכת שחייה, מגרש טניס, מגרש סקווש, אולם קולנוע וכיוב' פסיליטיז המאפשרים לאדם לבלות בנעימים בבית הזה את שארית חייו.


"אני לא מתכוון לבלות בבית הזה אפילו יום אחד משארית חיי", הודיע לי "H", שמעדיף, מסתבר, את בתיו הרבים האחרים ברחבי-העולם, ואת קרבת ידידיו הסלבים (האם ידעתם שגם לג'ורג' קלוני יש בית באגם קומו באיטליה?).


בסוף ניגשנו לביזנס. I will not give in to be blackmailed"", הוא התרגז באנגלית בריטית. "לא תהיה פה פשרה, אלחם עד הסוף", סינן את המשפט האולטימטיבי שכל עורך דין מייחל לשמוע.


התברר שאחד מהקבלנים שנטלו חלק בבניית האחוזה הגיש תביעת-סחטנות של מיליונים נגד "H", כנראה בהנחה כי האחרון יעדיף לסגור דברים בשקט ובלי תקשורת. well, הוא התבדה.


הלכנו לבוררות אצל שופט מחוזי מכובד בדימוס (הבהרה: 'בדימוס' מתייחס לשופט. לא למכובד).


העניין ארך שלוש שנים ולא פחות מעשרה עדים ומומחים, והמיליארדר שלי עומד איתן בדיבורו ולא ממצמץ. ואני אתו.


זה נגמר בנוק-אאוט לטובת "H".


נפגשנו בלובי של מלון הילטון. "הכול בזכות שיטת המשפט האדוורסרית שירשנו מהמנדט הבריטי" הצטנעתי, מגיש לו עותק מתורגם מפסק הדין, וצ'ק על הוצאות המשפט ששילם הקבלן המנוצח.


"כמה זמן תישאר בארץ?", שאלתי, קולט בזווית העין את הדורמן, מסיים להעמיס את המזוודות על המונית. "יש לי ארוחת ערב עם ג'ורג' ואמל", הוא מיהר לסיים את הפגישה. "גם "R" מגיע. הוא מתעניין בקניית הבית*."



*"ל"כלכליסט" נודע כי רומן אברמוביץ' חתם על אופציה לרכישת וילה בהרצליה פיתוח הבנויה על שטח של 9 דונם תמורת 63 מיליון דולר" (כלכליסט 19.06.19)


0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

המילון

bottom of page